Handy Black - Sakit Kepala (2000)


     Warkah perkenalan dari Handy Black.
Dengan limpah kurnia-Nya maka kita bersama ladi dengan kelahiran album Handy Black yang ke II ini, syukur kerana kami masih berkarya lagi. 
     Jutaan terima kasih Handy Black ucapkan kepada Big Boss SRC, Mr. Tan & Son kerana memberi kepercayaan dan sokongan untuk merakam dan menghasilkan album ini. Thanks for your good care, Boss! Terima kasih juga buat orang-orang kuat SRC...Mr. Foo, Sham, Zul, Bard, Epin, Azhar, Lynn & Ayu. Begitu juga sound engineer kami yang ngam... Vincent (this part solo).... Koh (sup ekor lagi)...dan Wong, thank's guys! Tak lupa juga kepada semua pencipta lagu & penulis lirik yang terlibat. Terima kasih dengan sumbangan anda.

Terima kasih kepada semua di RTM, TV3, Astro, NTV7, RTB, BEST 104, THR, RFM, ERA dan semua reporterdan media elektronik. Terima kasih juga kepada semua ahli keluarga kami, sahabat, handai dan kenalan yang dekat dan jauh, baru dan lama...Tak kira pakai kereta, motor, naik basikal atau apapun !. Thanks for Zul yang bersengkang mata bersama Handy Black untuk menyiapkan album ini, tunjuk ajar dan idea anda. Semuanya tidak kami lupakan dan akhir sekali...

Salam hormat dari Handy Black
No more cetak rompak...Adioz
Amigoz...

Wasalam.

  1. Naga Sakit Kepala
2. Seiras Bayang Dan Mentari
3. Luahan Terakhirku
4. Bukan Aku Menagih Kasih
5. Putar Belit
6. Pilihlah Jalan Mu 
7. Jangan Macam Lalang
8. Puncak Yang Berapi
9. Baby Namanya
10. Dilema
11. Kau Tanggunglah
12. Kau Yang Bernama Seri



email : hendyblack.id@yahoo.co.id Islam Terbukti Benar http://hendyblack.blogspot.com/

0 komentar:

Posting Komentar

Kita Tukaran Link Yuk !

Silahkan tinggalkan komentar anda disini...

Jam Dunia