Dinamik - Repplika (1992)


DEDALU

Datangmu hanyalah pendatang
Menagih kasihan bertapak disini
Kau melangkah dan dipijak kau selamba
Muka seposen bangkit semula

Lembut budi bicara padahal mulanya
Kau diam tak bersuara
Apa yang dicerca

Dan kini tibalah oh harimu
Nama mu terus menyinar
Siapa yang tak kenal

Bagai dedalu hidup di dahan
Begitulah di ibaratkan mu (Betul Yeh)
Kau ciptakan imej yang berlainan
Agar orang tabik sama lu
Pigilah
Dulu gua memang respect sama lu (Yeh Yeh)
Sebelum gua kenal sama lu (Betul) (Iyelah Iyelah Iyelah)
Sekarang...

Sorry lah brader
Gua tahu lu teror
Jangan pula kau memperkecilkan orang lain (Betul Betul Betul)
Tuhan marah tau
Tobatlah

Aku bukan hendak bermusuhan
Kita jua sama cari makan
Cuma jaga sikit mulutmu
Jangan celupar
Lihat ramai anak buah mu
Berpaling tadah

(Muka Seposen) Bagai dedalu hidup di dahan
(Gua Jua Cari Makan) Begitulah di ibaratkan mu
Kau ciptakan imej yang berlainan
Agar orang tabik sama lu (Betul Yeh)
Pigilah
Dulu gua memang respect sama lu (Betul Betul Betul)
Sebelum gua kenal sama lu
Sekarang...

Sorry lah brader
Gua tahu lu teror
Dan jangan kau memperkecilkan orang lain
Tuhan marah tau
Tobatlah

Jangan marah brader ini kenyataan

Lagu : Iraas Irma
Lirik : Siti Wan Kembang

1. Biar Putih Tulang 4'50 
2. Dedalu 4'40 
3. Lelengau (Rindu) 6'00 
4. Serba Salah 4'57 
5. Pentas Boneka 4'53 
6. Insafi Diri 4'51 
7. Repplika 5'15 
8. Malapetaka Di Jalan Raya 5'10 
9. Dihalaman Dewi 4'53 
10. Intan Ku Untuk Siapa 5'06



email : hendyblack.id@yahoo.co.id Islam Terbukti Benar http://hendyblack.blogspot.com/

0 komentar:

Posting Komentar

Kita Tukaran Link Yuk !

Silahkan tinggalkan komentar anda disini...

Jam Dunia