Gamma - Nyanyi Dulu Lah (1993)


Bismillahirrahmanirrahim:

      Pertama-tamanya, jutaan terima kasih kepada kedua orang tua kami yang tak pernah jemu memberi galakan kepada kami supaya terus ujud. Album ke-3 ini adalah hadiah paling bermakna untukmu. Doakan kesejahteraan kejayaan kami.
      Juga terima kasih kepada saudara mara, sahabat handai yang sering memahami kerjaya kami terutaman penduduk Pekan Batu Arang. Tak ketinggalan kaum keluarga dikampung.
      Jutaan penghargaan terima kasih juga kepada semua rakan-rakan wartawan media massa & elektronik yang membuka pintu yang luas bagi kami sama-sama memeriahkan dunia seni tanahair.
      Terima kasih kepada semua yang terlibat menjayakan album ke-3 ini. Kejayaan kami adalah kejayaan anda juga; Usop - tunjuk ajak anda;Belle;Amir & Izahar.
      Semua akan selalu kami kenang special thanks untuk En. Loh Swee Fah (Fantasia) yang sporting, Mr. Goh (Director PMI) yang sentiasa memahami maasalah kami, juga PR. Zul Bahri yang sedikit garang tapi baik hati aa ..... (bukan bodek).
      Akhir sekali buat peminat setia kami - ini adalah yang terbaik untuk anda dari kami - teruskan kesetiaan anda. Buat Lan Hashim & Madin -kita tetap kawan.
Salam hormat dari kami

Gamma (Gabungan Anak Muda MAlaysia)

Mokhtar  -  drum
Zapi         -   gitar
Nizar       -   gitar
Blank      -    vocal
Oon         -    bass.


Muka 1
1. Pesona 3'42
2. Itu Yang Mampu 4'05
3. Misteri cinta 4'56
4. Orang Aneh Di Pulau Senang 4'18
5. Neija 4'11




Muka 2
1. Insaf 3'31
2. Delima 3'50
3. Noktah 5'19
4. Cermin Waktu 4'09
5. Nyanyi Dulu Lah 4'41



Download Disini











email : hendyblack.id@yahoo.co.id Islam Terbukti Benar http://hendyblack.blogspot.com/

0 komentar:

Posting Komentar

Kita Tukaran Link Yuk !

Silahkan tinggalkan komentar anda disini...

Jam Dunia