Versi - Kasih Selamanya (1997)


Setinggi tinggi penghargaan
Syukur alhamdulillah, setelah sekian lama menunggu akhirnya siapalah sudah album kedua Versi ini. Semoga apa yang kami ilhamkan ini dapat di terima oleh para pendengar semua. Ribuan terima kasih kami ucapkan buat peminat kami atas kesediaan anda menanti dengan penuh kesabaran akan kedatangan album ini di harap semua terhibur dan berpuas hati dengan album kali ini.
Tanpa anda siapalah kami. Sokongan anda tetap kami hargai terima kasih.

Jutaan terima kasih kepada boss kami Bapak Jusak Sudiono, yang memberi peluang ini kepada kami. Juga terima kasih kami pada Abang LY selaku penerbit yang masih lagi sudi membimbing kami. Jasa mu tetap di ke nang. Tidak lupa juga kepada semua yang terlibat dalam pembikinan album buat Penerbit Executive iaitu Mr. C.C. Goh juga buat saudara Muza yang bersama bertungkus lumus, Awang BPR, Rahmat Mega, pencipta pencipta lagu, penulis lirik, Acid, Alice serta seluruh kakitangan Incitec.

Tak ketinggalan juga buat emak, ayah, saudara mara kawan kawan yang selama ini terus memberi sokongan kepada kami. Semoga Tuhan memberkati keatas anda sekalian. Terima kasih juga kami ucapkan kepada semua pihak media elektronik, radio, TV, media massa, majalah majalah dan lain lainnya.

AWANG (VOKAL)
JESS (GUITAR)
AYUB (BASS)
ZUL (DRUM)

1. Ini Cintaku Yang Pertama 5.00
2. Rinduku Mengundang Cintamu 5.53
3. Urusanku 2.45
4. Ku Tercipta Untukmu 4.45
5. Sandera 3.46 
6. Buktikan Cintamu Padaku 4.38
7. Darmawisata (Perjalanan Singkat) 4.24
8. Tanpamu Siapa Aku 5.44
9. Boo Layan 3.18
10. Kasih Selamanya 4.16





email : hendyblack.id@yahoo.co.id Islam Terbukti Benar http://hendyblack.blogspot.com/

0 komentar:

Posting Komentar

Kita Tukaran Link Yuk !

Silahkan tinggalkan komentar anda disini...

Jam Dunia